Fresh Blood

Go down

Fresh Blood

Post by Admin on Wed Sep 29, 2010 12:43 pm

Introduce yourself

Admin
Admin

Posts : 2
Join date : 2010-09-29

View user profile http://spleen.forumotion.com

Back to top Go down

Re: Fresh Blood

Post by rurik on Mon Feb 14, 2011 1:58 am

Hi, I'm... wtf was my name again?.... ah, yeah, rurik. I'm named after some viking bad-ass, because I'm a bad-ass keyboard warrior. I hail from psychforums.

rurik

Posts : 13
Join date : 2011-02-12

View user profile

Back to top Go down

Re: Fresh Blood

Post by 8ight on Tue Mar 11, 2014 11:18 pm

Admin wrote:Introduce yourself

Talked with a few people tonight to see what's up with PF, and heard about what happened. I missed it all. But, in the process, I got reminded and reinvited to this site. Whew. I remember when this site was created in some weekend of drunken revelry if I remember correctly. For a time, it was a haven for PF outlaws; seems it might become that again - lol.
Though Saffron, what's up with the pink flowers background and, well, pink everything? LOL. so unlike you.

I'm still (but rarely) at PF and maybe I'll be here a bit too. Though the pink is killing my eyes...

8ight

Posts : 6
Join date : 2014-03-11

View user profile

Back to top Go down

Re: Fresh Blood

Post by MacBuddhaBurger on Wed Mar 12, 2014 12:31 am

avatar
MacBuddhaBurger

Posts : 23
Join date : 2011-06-28
Location : Back of the back of beyond

View user profile

Back to top Go down

Re: Fresh Blood

Post by MacBuddhaBurger on Wed Mar 12, 2014 12:33 am

What the fuck is up with all this pink wooster?

 Shocked epée crap
avatar
MacBuddhaBurger

Posts : 23
Join date : 2011-06-28
Location : Back of the back of beyond

View user profile

Back to top Go down

Re: Fresh Blood

Post by Macaria on Wed Mar 12, 2014 6:12 am

This layout freaks me out also, nothing more simple? LOL

Macaria

Posts : 11
Join date : 2014-03-11

View user profile

Back to top Go down

Re: Fresh Blood

Post by MacBuddhaBurger on Wed Mar 12, 2014 8:00 am

Macaria wrote:This layout freaks me out also, nothing more simple? LOL

Wooster is working on it apparently.


 cheers alien cat 
avatar
MacBuddhaBurger

Posts : 23
Join date : 2011-06-28
Location : Back of the back of beyond

View user profile

Back to top Go down

Re: Fresh Blood

Post by Macaria on Wed Mar 12, 2014 9:43 am

Ahhh thank you. Still awful but i no longer feel nauseous lol

Macaria

Posts : 11
Join date : 2014-03-11

View user profile

Back to top Go down

Re: Fresh Blood

Post by MacBuddhaBurger on Wed Mar 12, 2014 10:11 am

Wooster is checking to see if she can find the original....... confused 

We shall see......colour has improved......but surfeit of christmas bears i think.

 alien
avatar
MacBuddhaBurger

Posts : 23
Join date : 2011-06-28
Location : Back of the back of beyond

View user profile

Back to top Go down

Re: Fresh Blood

Post by Macaria on Wed Mar 12, 2014 10:13 am

Yes, TOO MANY TEDDY BEARS!!!

Macaria

Posts : 11
Join date : 2014-03-11

View user profile

Back to top Go down

Re: Fresh Blood

Post by MacBuddhaBurger on Wed Mar 12, 2014 10:31 am



Yep

 alien cat 
avatar
MacBuddhaBurger

Posts : 23
Join date : 2011-06-28
Location : Back of the back of beyond

View user profile

Back to top Go down

Re: Fresh Blood

Post by Macaria on Wed Mar 12, 2014 10:32 am

MY EYES! MY EYEEEEESSSSSSS!!!  cyclops cyclops cyclops cyclops cyclops 

Macaria

Posts : 11
Join date : 2014-03-11

View user profile

Back to top Go down

Re: Fresh Blood

Post by Questioning_Life on Sat Mar 29, 2014 4:39 am

Hey guys. Nice to see some familiar names here
avatar
Questioning_Life

Posts : 1
Join date : 2014-03-29

View user profile

Back to top Go down

Re: Fresh Blood

Post by Macaria on Sat Mar 29, 2014 4:40 am

The bears are still living I see.

Macaria

Posts : 11
Join date : 2014-03-11

View user profile

Back to top Go down

Re: Fresh Blood

Post by MacBuddhaBurger on Sat Mar 29, 2014 1:41 pm

Hi all.

Yep ......the bears are still here.

Have another fresh forum if they hang around for too long
avatar
MacBuddhaBurger

Posts : 23
Join date : 2011-06-28
Location : Back of the back of beyond

View user profile

Back to top Go down

Re: Fresh Blood

Post by MacBuddhaBurger on Sat Mar 29, 2014 2:22 pm

Aaaaaah........StarTrek........the engines will blow captain!!!!!!!!
avatar
MacBuddhaBurger

Posts : 23
Join date : 2011-06-28
Location : Back of the back of beyond

View user profile

Back to top Go down

Re: Fresh Blood

Post by Macaria on Sat Mar 29, 2014 3:05 pm

OH i like this! Much cleaner!!

Macaria

Posts : 11
Join date : 2014-03-11

View user profile

Back to top Go down

Re: Fresh Blood

Post by Saffron Park on Sat Mar 29, 2014 3:48 pm

Yo!

Thanks  talons 
avatar
Saffron Park
Admin

Posts : 51
Join date : 2010-09-29
Age : 20

View user profile

Back to top Go down

Re: Fresh Blood

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum